Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
Data zamieszczenia: 2020-12-14
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 B 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85 REGON: 18069037300000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń podozorowych - (zamówienie z podziałem na 3 zadania)
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania usługi w zakresie konserwacji sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk wraz z urządzeniami dźwigowymi, (zamówienie z podziałem na 3 zadania): • Zadanie nr 1 (część nr 1) - Usługa przeglądów okresowych i stałej konserwacji sprzętu przeładunkowego i transportu bliskiego znajdującego się w Grupie Zabezpieczenia Rzeszów 34 WOG, Grupie Transportowej 34 WOG Rzeszów, JW. 3841 Rzeszów, 21 bdow Rzeszów, JW. 4719 Rzeszów, JW. 5445 Rzeszów, • Zadanie nr 2 (część nr 2) - Usługa przeglądów okresowych i stałej konserwacji sprzętu przeładunkowego i transportu bliskiego znajdującego się w Grupie Zabezpieczenia Jarosław oraz Przemyśl 34 WOG, JW. 3233 Żurawica, JW. 3928 Przemyśl. • Zadanie nr 3 (część nr 3) - Usługa przeglądów okresowych i stałej konserwacji sprzętu przeładunkowego i transportu bliskiego znajdującego się w Grupie Zabezpieczenia Nisko 34 WOG, JW. 3730 oraz JW. 3538 Nisko. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 4A lub/i załączniku 4 B lub/i załączniku 4C do SIWZ stanowiących Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 3. Do Wykonawcy należy w szczególności: 1) przestrzeganie instrukcji eksploatacji UTD; 2) wykonanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresach określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzenie: a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań, b) działania urządzeń zabezpieczających i ograniczników ruchu, c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) prawidłowości obsługi UTB, 3) przeprowadzenie, nie rzadziej niż 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, przeglądu: a) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń rozłącznych i nierozłącznych, b) toru jazdy, c) instalacji ochrony przeciwpożarowej oraz uziemień roboczych i odgromowych, o ile ma to zastosowanie, d) usuwanie usterek oraz innych nieprawidłowości w działaniu UTB, 4) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB, 5) odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzenie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności, 6) bezzwłocznie powiadamianie eksploatacyjnego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowałyby konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji. 4. Wykonawca w ramach czynności, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i 3), może bez uzgodnienia z organem właściwej jednostki dozoru technicznego dokonać wymiany elementów UTB, o ile mają one parametry techniczne i charakterystyki takie jak elementy wymieniane, pod warunkiem uwzględnienia wymagań określonych w § 17 ust. 2 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz kalkulacji ceny ofertowej - w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca się ubiega - załącznik nr 1A i/lub Załącznik nr 1B i/lub Załącznik nr 1C do SIWZ, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: