Adres: 35-959 Rzeszów, ul. 8-go Marca
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 17 865 62 85 , fax. 17 865 60 01
Data zamieszczenia: 2018-03-02
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6 35-959 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 17 865 62 85 , fax. 17 865 60 01 REGON: 69025455900000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pge-obrot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotowe postępowanie zakupowe obejmuje „Wykonanie, dostawę i montaż mebli biurowych dla Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.” Szczegółowy zakres przedmiotu zakupu został określony w załączniku nr 4 do SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 Zakup mebli BOK Tarnobrzeg, Radom, Rzeszów, Kielce – 3 500,00zł Zadanie 2 Zakup krzeseł BOK Tarnobrzeg, Radom, Jędrzejów, Hrubieszów, Zduńska Wola – 1 700,00zł
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, b) oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, potwierdzającego, że Wykonawca: • Posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zakupu • Posiada uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zakupu c) wykaz zawierający potwierdzenie realizacji usług we wskazanym w SIWZ okresie, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wystawione przez odbiorców tych usług – np. referencje (wraz z danymi kontaktowymi podmiotów na rzecz których świadczone były usługi). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych dokumentów. W przypadku braku możliwości jednoznacznego potwierdzenia spełnienia świadczenia wykazanego przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę bez wezwania do jej uzupełnienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zakupu, wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zakupu, wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ w zakresie przestępstw o których mowa w ust. 10 – 12 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie