Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
Data zamieszczenia: 2019-10-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Wierzbowa 14 35-310 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037 REGON: 29111500000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w pomieszczeniach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w pomieszczeniach Zamawiającego
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz żądanych wraz z ofertą przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów aktualnych na dzień składania ofert: a) formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 2), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), (zgodnie z zał. nr 3), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodnie z zał. 7 ) f) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. g) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zgodnie z zał. nr 8), 2) Wykaz żądanych przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów po otwarciu ofert: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 6 ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: