Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Przetarg nieograniczony
79823000-9
Tak
Nie
Nie
2019-02-08
0
Tak
Szopena
Rzeszów
35959
Podkarpackie

Wydruk materiałów promocyjnych dla projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie.”

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

Adres: 35959 Rzeszów, ul. Szopena

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 178 520 611

Data zamieszczenia: 2019-02-08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51 35959 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 178 520 611 REGON: 69026033085969

Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk materiałów promocyjnych dla projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie.”

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk materiałów promocyjnych dla projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”, który został podzielony na dwie części: Część I – wydruk materiałów reklamowych oraz Część II – wydruk materiałów papierowych. Przedmiotem zamówienia dla części I jest usługa wydruku dla projektu Platformy Startowe Start In Podkarpackie obejmująca wykonanie 3 szt. roll-upów jednostronnych, 3 szt. ścianek typu snake jednostronnych, 3 szt. jednostronnych ścianek wystawienniczych tekstylnych, prostych, zwanych dalej łącznie: materiały reklamowe. Zamówienie obejmuje opracowanie graficzne materiałów reklamowych, wykonanie materiałów reklamowych, dostawę materiałów reklamowych do siedziby Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia dla części II jest usługa wydruku materiałów papierowych dla projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie” obejmująca wykonanie 10 000 szt. ulotek, 1000 szt. plakatów, 10 000 szt. wizytówek, zwanych dalej łącznie materiałami papierowymi. Zamówienie obejmuje opracowanie graficzne materiałów papierowych, wydruk materiałów papierowych oraz dostawę materiałów papierowych do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty wielkości zamówienia przewidzianego dla części II, o którym mowa powyżej w postaci zmniejszenia ilości wizytówek o maksymalnie 1200 szt. O ostatecznej ilości zamawianych materiałów promocyjnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż 6 m-cy przed zakończeniem terminu umowy. Szczegóły tj. wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów określa dokument pn.: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Opis, zakres i przedmiot części: CZĘŚĆ I – wydruk materiałów reklamowych Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku dla projektu Platformy Startowe Start In Podkarpackie: - 3 szt. roll-upów jednostronnych, - 3 szt. ścianek typu snake jednostronnych, - 3 szt. jednostronnych ścianek wystawienniczych tekstylnych, prostych, - zwanych dalej łącznie: materiały reklamowe. Zamówienie obejmuje: - opracowanie graficzne materiałów reklamowych, - wykonanie materiałów reklamowych, - dostawę materiałów reklamowych do siedziby Zamawiającego. CZĘŚĆ II – wydruk materiałów papierowych Przedmiotem zamówienia jest wydruk dla projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”: - 10 000 szt. ulotek, - 1000 szt. plakatów, - 10 000 szt. wizytówek - zwanych dalej łącznie materiały papierowe. Zamówienie obejmuje: - opracowanie graficzne materiałów papierowych, - wydruk materiałów papierowych, - dostawę materiałów papierowych do siedziby Zamawiającego.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz oferta, 2. oświadczenie niezbędne do przyznania punktów w innym kryterium niż cena tj. dla części I w kryterium „okres gwarancji”, dla części II „termin dostawy pojedynczego zamówienia”, 3. pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w Formularzu oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. UWAGA! w zakresie punktu III.3) ogłoszenia Zamawiający wymaga jedynie przedłożenia Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Zaznaczenie wyłącznie tego oświadczenia jest niemożliwe ze względów technicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie