KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE
Usługi
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
50750000-7
Tak
Nie
Nie
2024-07-02
0
Tak
Lwowska 60
Rzeszów
35-301
Podkarpackie

Usługę konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych.

KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE ogłasza przetarg

Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 60

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel. 178664701 , fax. 178664702

Data zamieszczenia: 2024-07-02

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178664701 , fax. 178664702 REGON: 690697529

Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1Usługa konserwacji i naprawa 28 szt. urządzeń dźwigowych w kompleksie budynków Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w RzeszowieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZPakiet nr 2Usługa konserwacji i naprawa 7 szt urządzeń dźwigowych marki KONE w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, w budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjnego Dzieci i MłodzieżySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonał lub wykonuje:-co najmniej 1 usługę, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie konserwację i naprawę min. 10dźwigów osobowych w tym 5 przystosowanych do przewozu pacjentów na łóżkach ( dźwigszpitalny) u jednego kontrahenta – Warunek ten dotyczy pakietu nr 1-co najmniej 1 usługę, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie konserwację i naprawę min. 5dźwigów osobowych w tym 1 przystosowaną do przewozu pacjentów na łóżkach ( dźwigszpitalny) u jednego kontrahenta – Warunek ten dotyczy pakietu nr 2b) skieruje do wykonania zamówienia odpowiednio wykwalifikowane osoby, które posiadajądoświadczenie oraz kwalifikacje w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia i powiązanych, tj.:-co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie obsługi ikonserwacji technicznej wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (podstawa prawna art. 23ust. 5 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2017 r., poz.1040 zezm.) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybusprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych,zmienionym rozporządzeniem z dnia 20 lutego 2003 r., - Warunek ten dotyczy pakietu nr 1 ipakietu nr 2- co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy nastanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznycho napięciu nie wyższym niż 1 kV (grupa I)- Warunek ten dotyczy pakietu nr 1 i pakietu nr 2

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11