Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
Data zamieszczenia: 2019-06-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 B 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85 REGON: 18069037300000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia kompleksu zlokalizowanego w Jarosławiu przy ul. Poniatowskiego 49A
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Remont ogrodzenia kompleksu zlokalizowanego w Jarosławiu przy ul. Poniatowskiego 49A. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: roboty obejmują całość ogrodzenia kompleksu wojskowego wraz z bramą dwuskrzydłową otwieraną ręcznie (z możliwością montażu siłowników) oraz jednoskrzydłową furtką przystosowana do montażu elementów kontroli dostępu, ogółem około 312 mb ogrodzenia o wysokości minimum 2,40 m, roboty prowadzone po trasie istniejącego ogrodzenia, złomowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach metalowych osadzonych w gruncie, osadzonych częściowo z cokołem betonowym, z jednostronnym wysięgnikiem (na części ogrodzenia) zabezpieczonym drutem kolczastym, złomowa rozbiórka żelbetowego ogrodzenia ażurowego z prefabrykowanych elementów: słupki osadzone w gruncie, cokolik, deski wypełniające: ażurowe i pełne, złomowa rozbiórka wysięgników pionowych z drutem kolczastym, zamontowanym na murze oporowym z prefabrykatów żelbetowych, rozbiórka muru z cegły wraz z fundamentem w osi muru oporowego, złomowa rozbiórka dwóch bram stalowych, 2. skrzydłowych z furtkami, otwieranymi ręcznie, wywóz złomu metalowego z placu budowy, przeważenie, odwóz z rozładunkiem i złożeniem na placu składowym magazynu SOI Jarosław mieszczącego się przy ul. 3 Maja 80 w Jarosławiu, rozbiórka części nadziemnej i podziemnej cokołu betonowego z wyłamaniem fundamentów słupków ogrodzeniowych i słupów bramy z furtką z wywozem z placu budowy i utylizacją, rozbiórka podłoża cokołu betonowego z wywozem z placu budowy i utylizacją, dokonanie robót pomiarowych z wytyczeniem osi ogrodzenia, miejsc ustawień słupków ogrodzeniowych przelotowych i narożnych, bramy, furtki i innych elementów ogrodzenia, dokonanie pomiarów wysokościowych terenu i ustalenie miejsc zmiany wysokości ogrodzenia, analiza pomiarów wysokości infrastruktury zewnętrznej na zbliżeniach, kolizji i przylegającej do trasy ogrodzenia, ustalenie ewentualnej zmiany trasy ogrodzenia oraz jego wysokości spełniającej wymagania szczegółowe, wykonanie wykopów fundamentów słupków ogrodzenia, bramy wjazdowej i furtki oraz zasypka, z zagęszczeniem gruntu, miejsc po wyłamanych słupkach nie wykorzystywanych do ustawiania nowych, ustawienie słupków ogrodzenia w linii prostej, wypoziomowanie i pionowanie, zabetonowanie, montaż elementów ogrodzenia, ustawienie, pionowanie i wypoziomowanie słupków bramy i furtki oraz zabetonowanie fundamentów, montaż i regulacja skrzydeł bramy wjazdowej i furtki (od strony ulicy Poniatowskiego), wykonanie cokołu (podmurówki) prefabrykowanego/żelbetowego zagłębionego min. 5,00 cm w gruncie, wykonanie cokołu żelbetonowego – murku oporowego – na odcinkach od strony bramy wjazdowej i furtki, montaż paneli ogrodzeniowych do słupków na obejmy z złączkami nierozbieralnymi, montaż elementów przęsłowych z dochodzącego sąsiedniego ogrodzenia (obcego) do słupków narożnych remontowanego ogrodzenia w sposób jak dla paneli ogrodzeniowych/siatek, wykonanie progu (w osi bramy) oraz nawierzchni (w osi) furtki z kostki betonowej zapewniających zachowanie odległości elementów bramy i furtki poniżej 5,00 cm od nawierzchni progu/chodnika, dostawa i montaż tablic ostrzegawczych na panelach ogrodzeniowych, wg wymagań szczegółowych, w miejscach wskazanych przez Komendanta ochrony, wykonanie wszystkich niezbędnych, koniecznych ze względów technicznych, do zakończenia robót i czynności związanych z wykonaniem wymiany ogrodzenia zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami, wymogami kart technicznych, instrukcji montażu, zaleceń Producenta i wymogami Zamawiającego, w przypadku zmiany rozpiętości przęseł ogrodzenia, wynikających z przyczyn technologicznych lub z geometrii ogrodzenia, długości, rozmieszczenia bramy i furtki itp., skrócenie paneli o długość (wielokrotność) rozstawu prętów pionowych panelu należy dokonać mechanicznie przez cięcie, zmiana kierunku ogrodzenia może wymagać wykonanie elementu z gniazdem do osadzenia słupka na mokro na placu budowy, uzupełnienie gruntem terenu wzdłuż linii ogrodzenia po wykonaniu całości robót związanych z wymianą ogrodzenia, z ewentualnym dowozem brakującego gruntu, dowozem i uzupełnieniem ziemi żyznej, wyrównaniem, nawożeniem i obsianiem trawą, teren przylegający do ogrodzenia należy uzupełnić co najmniej do 5,00 cm powyżej poziomu podstawy ogrodzenia. Roboty towarzyszące: zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego, zabezpieczenie przed rozpoczęciem robót elementów zagospodarowania terenu, zamontowanych urządzeń, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia, ustawianie i demontaż tymczasowych ogrodzeń ochronnych, przestawnych, budowlanych na odcinkach zdemontowanego stałego ogrodzenia (wymienianego) w uzgodnieniu z Komendantem ochrony, Kierownikiem GZ Jarosław i Inspektorem nadzoru, złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Jarosław, ul. 3 Maja 80, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania, wywóz złomu i jego rozliczenie Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco w uzgodnieniu z GZ i SOI Jarosław, Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane, wywóz i utylizację odpadów jw. Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi, Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności, zabezpieczenie środowiska przed wpływem odpadów a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej, po zakończeniu robót remontowych uporządkowanie terenu wokół ogrodzenia, placu budowy oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód i uszkodzeń, splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem, przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/30/2019, NIP [Wykonawcy].
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie