Komenda Wojewódzka Policji
1. Przedmiotem zamówienia jest remont części drogi wewnętrznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ciągów komunikacyjnych oraz płyty odbojowej budynku „C”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Przetarg nieograniczony
45233140-2
Nie
Nie
Nie
2019-09-13
0
Tak
Dąbrowskiego
Rzeszów
35-036
Podkarpackie

Remont części drogi wewnętrznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ciągów komunikacyjnych oraz płyty odbojowej budynku „C”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193

Data zamieszczenia: 2019-09-13

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji ul. Dąbrowskiego 30 35-036 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193 REGON: 69031697000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części drogi wewnętrznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ciągów komunikacyjnych oraz płyty odbojowej budynku „C”

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont części drogi wewnętrznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ciągów komunikacyjnych oraz płyty odbojowej budynku „C”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie spełniania tego warunku

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzonego wg Załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem oferty należy złożyć: 1) oświadczenia określone postanowieniami paragrafu 7 ust.1; 2) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązanie, o którym mowa w§ 8 ust. 2 – według załącznika nr 6 do SIWZ; 3) kosztorys uproszczony przygotowany w oparciu o paragraf 14 SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: