Adres: 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 017 8604212, 8604246
Data zamieszczenia: 2019-12-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Zamkowa 8 35-032 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 017 8604212, 8604246 REGON: 15447382001650
Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, do terminów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, 35-032 Rzeszów. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowym F5 - możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok), - wsparcie inżynierów serwisowych, - dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek, - wymianę uszkodzonego sprzętu, - możliwość eskalacji problemów, - dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: Toad for Oracle Base Edition - prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą w czasie jej trwania, - pomoc techniczna producenta/dystrybutora. Część III: Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów, Część V: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium: - otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu. - bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności. - dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych, - prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia), - czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem, - dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut, - szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta. * Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu. Część VII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter/ vSphere - zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji, - rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera, - powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania, - pomoc techniczna w zakresie instalacji, - dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy. Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część IX: Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy. Część X: Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów - naprawa sprzętu. Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania NetCrunch - roczną pomoc techniczną (telefonicznie i email), - uaktualnienia wersji zakupionej, - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeśli pojawi się w ciągu trwania gwarancji. Część XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy. Część XIII: Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020 - wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www, - dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych, - wymianę uszkodzonego sprzętu.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: