34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Przetarg nieograniczony
50000000-5
Nie
Nie
Nie
2020-09-08
0
Tak
Krakowska
Rzeszów
35-111
Podkarpackie

Naprawa cystern paliwowych CD-5W

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85

Data zamieszczenia: 2020-09-08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 B 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85 REGON: 18069037300000

Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa cystern paliwowych CD-5W

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa cystern paliwowych. 2. Zakres naprawy określa załącznik nr 1A – Formularz kalkulacji ceny ofertowej, który jednocześnie stanowi opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 5 do SIWZ - Protokoły Wojskowego Dozoru Technicznego wraz z rysunkami. 3. Naprawę zbiornika cystern CD-5W powinien wykonać zakład posiadający uprawnienia wydane w formie decyzji organu dozoru technicznego po uprzednim uzgodnieniu technologii naprawy z Delegaturą WDT w Krakowie. 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, wykonujących czynności w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Obowiązek, o którym mowa w ust. 4 oraz obowiązek dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do aktualizacji danych przy każdej zmianie pracowników, o których mowa powyżej. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Do ostatecznego dnia wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę naprawy wszystkich urządzeń określonych w załączniku nr 1A (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) 10. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również załącznik nr 4 (Projekt umowy).

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie napraw i modernizacji cystern do przewozu materiałów niebezpiecznych klasy 3

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Formularz kalkulacji, ewentualne pełnomocnictwo złożone w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: