Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Przetarg nieograniczony
34114100-0
Nie
Nie
Nie
2017-08-10
0
Tak
Poniatowskiego
Rzeszów
35026
Podkarpackie

Na dostawę 3 sztuk ambulansów typu C dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

Adres: 35026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190

Data zamieszczenia: 2017-08-10

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4 35026 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190 REGON: 69027123300000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę 3 sztuk ambulansów typu C dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodów specjalnych tj. 3 szt. Ambulansów ratunkowych typu C z zabudową części medycznej wraz z wyposażeniem dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie; szczegółowo opisane w zał. nr 3 – stanowiąca specyfikacje techniczną do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualną normą PN-EN 1789+A2 , PN-EN 1865 oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt. Kompletnie wyposażony ambulans musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego. (3 szt.) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umożliwiające świadczenie usług medycznych w ramach Państwowego Systemu Ratownictwa Medycznego. 2.Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: (CPV):34114100-0 - Pojazdy pogotowia 3. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP- DT/13/2017 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Rodzaj zamówienia- dostawa 6. Wymagania dotyczące płatności: minimalny wymagany termin płatności to 45 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowaw art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 11 Pzp). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy „Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego- załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy „Zestawienie ocenianych parametrów technicznych” – załącznik nr 5 do SIWZ 5. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy „Formularz gwarancji i organizacji serwisu oferowanych ambulansów” – załącznik nr 6 do SIWZ 6. Wzór umowy (zaparafowany) – załącznik nr 7 do SIWZ 7. Wzór zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( załącznik nr 8/ do SIWZ ( jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie