Adres: 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 178 580 200 , fax. 178 580 221
Data zamieszczenia: 2019-10-16
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie Al. J. Piłsudskiego 28 35-001 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 580 200 , fax. 178 580 221 REGON: 51393000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: rzeszow.sa.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa sieci teleinformatycznej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie z siedzibą przy ul. Kletówki 27A, 38-400 Krosno
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pod nazwą: modernizacja i rozbudowa sieci teleinformatycznej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie z siedzibą przy ul. Kletówki 27a, 38-400 Krosno jest modernizacja i rozbudowa sieci teleinformatycznej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie z siedzibą przy ul. Kletówki 27a, 38-400 Krosno oraz oddanie sieci do użytkowania. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie istniejących szaf krosowych. Zamawiający wymaga ponadto: • udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego, • wykonania kompletu pomiarów (szczegółowy opis pomiarów okablowania zawiera Projekt instalacji teletechnicznej), • dostarczenia Zamawiającemu protokołu z pomiarów, • uzyskania od producenta okablowania dla użytkownika końcowego – Sądu okręgowego w Krośnie gwarancji na system okablowania (systemowej) na okres minimum 25 lat licząc od daty odbioru końcowego, (szczegółowy opis warunków gwarancyjnych zawiera pkt. 2.15 Projektu instalacji teletechnicznej). W okresie obowiązywania gwarancji koszty wynikające z gwarancji łącznie z kosztami dojazdu do siedziby Użytkownika ponosi Wykonawca, • opracowania i przekazania podczas odbioru końcowego Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. Kompletna dokumentacja powykonawcza zostanie przekazana Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w formie papierowej opatrzona podpisami i pieczątkami osób posiadających uprawnienia do sporządzania dokumentacji oraz w formie elektronicznej (pliki w formacie pdf na nośniku optycznym płyta CD/DVD). Dokumentacja powykonawcza winna zawierać odpowiednio: • Raporty z pomiarów dynamicznych okablowania, • Rzeczywiste trasy prowadzenia kabli, • Rysunki z oznaczeniami poszczególnych szaf, paneli krosowych i portów, • Lokalizację przebić przez ściany i podłogi, • inne dokumenty, o których mowa w dokumentacji projektowej. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie m.in.: demontażu istniejącego okablowania, demontażu tras kablowych, demontażu punktów dystrybucyjnych, instalacją tras kablowych, instalację okablowania strukturalnego, instalację szaf kablowych, instalację okablowania zasilającego, instalację rozdzielnic piętrowych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje: a) Projekt wykonawczy – projekt instalacji teletechnicznej, b) Projekt wykonawczy – projekt instalacji elektrycznej, c) Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zakres - instalacje teletechniczne, d) Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zakres - instalacje elektryczne wewnętrzne, e) Przedmiar, branża: elektryczna, teletechniczna. Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: • Projekty wykonawcze, • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), • Przedmiar robót, • Oferta Wykonawcy.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Wymagany dokument: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Wymagany dokument: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu można wykorzystać Załącznik Nr 7 do SIWZ. Do oferty, którą należy złożyć w formie oryginału (wzór formularza oferty stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ), w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto, wraz z ofertą należy przedłożyć: - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i pozostałych, wymaganych dokumentów i oświadczeń (jeśli dotyczy), - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: