Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30
Data zamieszczenia: 2017-10-31
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ul. Geodetów 1 35-959 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30 REGON: 001023003
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie w 2017 roku. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części t.j.: 1) Część I (trzy obiekty): Prace wykonywane w następujących obiektach: Podkarpacki Urząd Celno - Skarbowy w Przemyślu (Delegatura w Rzeszowie, Oddział Celny w Rzeszowie), ul. Przemysłowa 14; Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie, ul. Siemieńskiego 18; Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ul. Geodetów 1. Łączna powierzchnia przeznaczona do malowania to ok. 5 330 m2. 2) Część II (dwa obiekty): Prace wykonywane w następujących obiektach: Urząd Skarbowy w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6; Urząd Skarbowy w Nisku, ul.3-go Maja 32B. Łączna powierzchnia przeznaczona do malowania to ok. 1 597 m2. 3) Część III (dwa obiekty): Prace wykonywane w następujących obiektach: Podkarpacki Urząd Celno - Skarbowy w Przemyślu, (Delegatura w Przemyślu, Oddział Celny w Jarosławiu), ul. Przemysłowa 2A; Urząd Skarbowy w Przemyślu, ul. Lwowska 9A. Łączna powierzchnia przeznaczona do malowania to ok. 1 671 m2. 3. Zgodnie z art. 658 w zw. z art. 656 w zw. z art. 638 w zw. z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) okres rękojmi na wady nieruchomości wynosi 5 lat (odpowiednio również do umowy o wykonanie remontu budynku lub budowli) wobec tego wymagany podstawowy (minimalny) okres gwarancji i rękojmi na wszystkie wykonane roboty nie może być krótszy niż 60 miesięcy. 4. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają załączniki do SIWZ tj. w szczególności (dokumentacja projektowa – załącznik nr 5 do SIWZ): opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt umowy. Dołączony do SIWZ przedmiar robót zawiera dane pomocnicze do przygotowania oferty. 5. Zapoznanie z przedmiotem zamówienia w miejscu realizacji: 1) Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie oględzin i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, na podstawie umowy o pracę. Wymóg nie dotyczy natomiast m. in. następujących osób: kierujących robotami, dostawców materiałów budowlanych. 2) Przed rozpoczęciem robót wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 6.1), na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników, osoby które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy. Po zakończeniu robót wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 6.1), na podstawie umowy o pracę. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie