Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
Data zamieszczenia: 2019-04-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 B 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85 REGON: 18069037300000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczenia piwnicznego w budynku nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 2
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Konserwacja pomieszczenia piwnicznego w budynku nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 2. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: złomowe rozebranie posadzki wraz z warstwami pod posadzkowymi do poziomu podłoża gruntowego z ewentualnym pogłębieniem niezbędnym do wykonania posadzki z płytek gres wraz z izolacją przeciw wodną oraz warstwami pod posadzkowymi o założonych grubościach, wykucie, wraz z rozbiórką posadzki oraz odbiciem tynków sufitu, stalowych ścianek działowych z siatki w obramowaniu z kształtowników wraz z demontażem złomowym, skucie całości tynku ścian i sufitów pomieszczenia i wewnętrznej klatki schodowej, określenie stopnia zawilgocenia, zasolenia i zagrzybienia ścian, oczyszczenie i wykucie spoin na głębokość do 2 cm z ewentualnym uzupełnieniem lub wymianą zniszczonych, spękanych, zmurszałych cegieł w powierzchni muru i ścian, odgrzybienie i oczyszczenie całości powierzchni ścian oraz sufitu szczotkami mechanicznymi, wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji ścian podpiwniczenia od stromy elewacji i od strony pomieszczeń (poziom parteru: korytarz, przyległe pomieszczenia), ścian wewnętrznej klatki schodowej do podpiwniczenia oraz korytarza bocznego w poziomie parteru, przygotowanie podłoża (ściany podpiwniczenia) przez intensywne piaskowanie, oczyszczenie powierzchni ścian/muru oraz sufitu przez odkurzanie/równoważna metoda, zabiegi anty solne i odgrzybiające ścian i sufitu podpiwniczenia należy przeprowadzić systemowymi środkami wchodzącymi w system izolacji p. wodnej, wykonanie podłoża z nie normowanej pospółki/piasku pod posadzkę, wykonanie podłoża betonowego pod posadzkę, wykonanie izolacji p. wodnej ścian od strony pomieszczenia piwnicznego wraz z wykonaniem tynków wewnętrznych ścian zgodnie z przyjętym systemem (tynki renowacyjne dwuwarstwowe z warstwą magazynującą sole), o odpowiednich warstwach, w zależności od uzyskanych wyników zasolenia i zawilgocenia ścian, wykonanie izolacji p. wodnej pod posadzkowej zgodnej z systemem przyjętym dla ścian pomieszczenia piwnicznego uwzględniającej zawilgocenie podłoża gruntowego z wykonaniem fasety na styku izolacji ścian i izolacji pod posadzkowej, wykonanie pozostałych warstw pod posadzkowych z ułożeniem posadzki z płytek gres z cokolikiem wysokości 15,0 cm oraz wykonaniem izolacji p. wilgociowej posadzki 2 ×folia w płynie, wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III na suficie pomieszczenia oraz na ścianach wewnętrznych i suficie wewnętrznej klatki schodowej (powierzchnie poza izolacją p. wodną), malowanie ścian z wykonaną izolacją p. wodną farbą zgodną z wymogami przyjętego systemu renowacyjnego dla wykończenia powierzchni, dwukrotne malowanie pozostałych ścian oraz sufitu pomieszczenia i wewnętrznej klatki schodowej farbą emulsyjną, złomowa rozbiórka izolacji cieplnej rur c.o., oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni rur c.o. i wykonanie izolacji cieplnej rur z dwuwarstwowych otulin z pianki poliuretanowej, konserwacja istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu elektrycznego, wykonanie wszystkich niezbędnych (koniecznych ze względów technicznych i technologicznych) do zakończenia robót i czynności związanych z wykonaniem konserwacji pomieszczenia zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami, wymogami kart technicznych, instrukcji wykonania, zaleceniami Producenta, wywóz złomu metalowego z placu budowy, przeważenie, odwóz z rozładunkiem i złożeniem na placu składowym magazynu zlokalizowanego w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego 22, Roboty towarzyszące: zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego, zabezpieczenie przed rozpoczęciem robót elementów zagospodarowania terenu oraz przyległych pomieszczeń budynku, zamontowanych urządzeń, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia, złom metalowy pozyskany w trakcie robót konserwacyjnych Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 22 w Żurawicy, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania, Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane, wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi, Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności, zabezpieczenie środowiska przed wpływem odpadów a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej, po zakończeniu robót uporządkowanie terenu przy budynku, korytarzy, holu wejściowego, placu budowy oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód i uszkodzeń, splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem, przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. UWAGA: Po zakończonych robotach budowlanych teren objęty robotami należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający prowadzenie pracy. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/17/2019, NIP [Wykonawcy].
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie