Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
Data zamieszczenia: 2021-01-28
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie ul. Wierzbowa 14 35-310 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037 REGON: 29111500000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rckk.rzeszow.pl/o-nas/zamowienia-publiczne--aktualne
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji ) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi informatyczne (tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie z podziałem na zadania : Zadanie nr 1 – Opieka informatyczna nad systemem wysokiej niezawodności MIMIX Professional. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zadanie 2 - Serwis/wsparcie serwisowe dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zadanie 3- Opieka informatyczna oprogramowania „OPTICO”/”AnalizyPRO” produkcji BMM Sp. z o.o. funkcjonującego w RCKiK Rzeszów (wraz z niezbędnym do jego pracy oprogramowaniem bazodanowym) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zadanie 4 - Przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zadanie 5 - Przedłużenie wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji, subskrypcji dla urządzeń dostępowych Fortinet (FortiAP, FortiGate, FortiWiFi, FortiAnalyzer, Forti Manager) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zadanie 6 - Opieka informatyczna nad środowiskiem IT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zadanie 7 - przedłużenia gwarancji/serwisu/wsparcia serwisowego producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu i oprogramowania (tj. serwery IBM, biblioteki taśmowe, przełączniki, oprogramowanie do wirtualizacji) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: