Adres: 35310 Rzeszów, al. Tadeusza Rejtana
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 178 756 001 , fax. 178 642 550
Data zamieszczenia: 2017-10-03
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny al. Tadeusza Rejtana 36 35310 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 756 001 , fax. 178 642 550 REGON: 1061308300068
Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawacza- państowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ KOPIUJĄCO-DRUKUJĄCYCH – SPRZĘT BIUROWY
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biur Powiatowych i Podkarpackiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 11 szt. fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania urządzeń kopiująco-drukujących. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia pochodziły od jednego producenta i były tego samego typu. 2. Minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego dla urządzeń kopiująco-drukujących, będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa poniższa tabela: Lp. Wymagane funkcje Wymagane minimalne parametry techniczne 1 Funkcjonalność urządzenia Kopiarko-drukarka A3, monochromatyczna 2 Technologia druku Laserowy lub LED-owy system nanoszenia elektrostatycznego 3 Szybkość wydruku A4 55 str./min., simplex 4 Max. gramatura papieru 200 gr/m2 5 Rzeczywista rozdzielczość wydruku 1200x1200 dpi 6 Czas wydruku pierwszej kopii max. 6 s. 7 Moduł druku dwustronnego Zainstalowany w urządzeniu 8 Podajniki papieru 3 szt. o łącznej pojemności nie mniejszej niż 3 500 arkuszy, podajnik uniwersalny na min. 100 arkuszy 9 Format papieru A3, A4, A5, koperta: C4, C5, DL 10 Maksymalne obciążenie 200 000 stron/miesiąc 11 Pamięć 4 GB 12 Dysk twardy 250 GB z funkcją szyfrowania danych (AES 256 bit) 13 Skaner kolor, A3, aut. podajnik na min. 100 arkuszy, aut. duplex, rozdzielczość skanowania 600x600 dpi 14 Szybkość skanowania A4 160 obrazów/min (duplex) mono 15 Format skanowania PDF, JPG, TIFF 16 Skanowanie sieciowe SMB, e-mail 17 Panel sterowania Panel dotykowy z obsługą w języku polskim 18 Interfejsy USB (drukowanie, skanowanie), Ethernet 10/100/1000 19 Sterowniki dla Windows 8.1/10 (32/64 bit) instalowane na Windows Server 2012 (32/64 bit) 20 Języki druku PCL5e/c lub PCL6, Adobe PostScript 3, bezpośredni druk dokumentów PDF v.1,7 21 Materiały eksploatacyjne Wraz z urządzeniem należy dostarczyć materiały eksploatacyjne pozwalająca na wykonanie min. 44 000 wydruków A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta urządzeń), pełnowartościowe i nowe a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji. 22 Wyposażenie Oryginalna podstawa na kółkach, komplet kabli zasilających i sygnałowych, instrukcja obsługi w j. polskim, sterowniki. 23 Certyfikaty i standardy Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu Produkt musi posiadać oznaczenie Energy Star 24 Gwarancja Gwarancja producenta typu on-site min. 24 miesiące. Przeglądy gwarancyjne, wykonywane w terminach zalecanych przez producenta urządzenia, realizowane w całości (włącznie z dojazdem) na koszt Wykonawcy. 3. Dostawa obejmuje dostarczenie, a także wniesienie urządzeń kopiująco-drukujących do wskazanych pomieszczeń w Biurach Powiatowych i Podkarpackim Oddziale Regionalnym, rozpakowanie i uruchomienie (bez podłączania do sieci LAN). Szczegółowe informacje dotyczące ilości dostarczanych urządzeń do poszczególnych lokalizacji wraz z adresami lokalizacji zamieszczone są w Załączniku nr 2 do Wzoru umowy. będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ); b) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. d) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie