Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262
Data zamieszczenia: 2020-09-29
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski ul. Rejtana 35-959 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262 REGON: 69156004000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa tapczanów, stolików, regałów, foteli obrotowych, krzeseł biurowych obrotowych, krzeseł, specjalistycznych szaf dla Uniwersytetu Rzeszowskiego”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: „Dostawa tapczanów, stolików, regałów, foteli obrotowych, krzeseł biurowych obrotowych, krzeseł, specjalistycznych szaf dla Uniwersytetu Rzeszowskiego” Zamówienie zostało podzielone na 5 części / zadań: Zadanie nr 1: Dostawa tapczanów, stolików oraz regałów żywnościowych do DS LAURA. Zadanie nr 2: Dostawa 20 szt. foteli biurowych obrotowych i 2 szt. krzeseł biurowych obrotowych. Zadanie nr 3: Dostawa krzeseł na potrzeby Dziekanatu Kolegium Nauk Społecznych. Zadanie nr 4: Krzesło biurowe obrotowe do sekretariatu Biura Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia. Zadanie nr 5: Szafy przystosowane do przechowywania rysunków, wydruków i grafik o formacie A-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr od 4.1 do 4.5 do Siwz
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty; Pełnomocnictwo/-a w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (w przypadku działania przez pełnomocnika); Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę (zawierający szczegółowe informacje dotyczące produktu) Dokument musi zawierać wszelkie informacje o oferowanym produkcie, dane te muszą pozwolić Zamawiającemu na porównanie oferowanego asortymentu z asortymentem wymaganym w załącznikach odpowiednio nr 4.1- 4.5 do Siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: