34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Przetarg nieograniczony
39710000-2
Nie
Nie
Nie
2020-05-06
0
Tak
Krakowska
Rzeszów
35-111
Podkarpackie

Dostawa sprzętu drobnego służby żywnościowej

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85

Data zamieszczenia: 2020-05-06

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 B 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85 REGON: 18069037300000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu drobnego służby żywnościowej

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu służby żywnościowej. 2. Wykonawca zobowiązuje dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z dokumentem wydania do magazynu służby żywnościowej znajdującego się w m. Rzeszów ul. Lwowska 5. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa i odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym czasie dni ustawowo wolnych od pracy (w godz. 8.00 – 14.00), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich strat poniesionych przez Zamawiającego lub osoby trzecie, powstałych w czasie wykonywania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, wynikłych z wadliwego lub nieterminowego wykonania umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia: -instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy, -wypełnione karty gwarancyjne, -wykaz adresów punktów serwisowych. 8. Przedmiot zamówienia z pozycji formularza cenowego nr: 2, 3, 5, 10, 11, 13, 14, 18, 26 muszą posiadać informację w formie nalepki w widocznym miejscu, odpornej na działanie wody i środków myjąco–dezynfekujących oraz zamazanie danych na niej zapisanych. Nalepka powinna zawierać wpisy: -Nazwa, model urządzenia, numer seryjny, - Pełna nazwa i adres Dostawcy, - Numer umowy sprzedaży, - Data produkcji, - Okres gwarancji, - Telefony do serwisów. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (Formularz kalkulacji cenowej załącznik nr 1 A) na okres 24 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 10. W przypadku stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu zamówienia na nowy wolny od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, elektronicznej lub faksem. Podstawą wykonania naprawy gwarancyjnej lub wymiany będzie faktura za zakupiony towar. 11. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: