Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 178 643 312 , fax. 178 532 770
Data zamieszczenia: 2019-03-14
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie ul. Krakowska 16 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 643 312 , fax. 178 532 770 REGON: 69002884000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do zabiegów ablacji arytmii
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do zabiegów ablacji arytmii dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie wymaganych parametrów technicznych (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Formularz asortymentowo-cenowy wg Załącznika nr 7. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty. 2. Wymagania dotyczące dostaw: a) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na zasadzie „banku sprzętu” tzn. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sprzęt w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego do wyczerpania danego asortymentu, b) dostawca dostarczy zamówiony sprzęt do Magazynu Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123200-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowo cenowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. (dla każdego zadania oddzielnie), 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 3. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zmówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych - zał. nr 6 do SIWZ; 4. Formularz asortymentowo-cenowy wg Załącznika nr 7 do SIWZ 5. Dokumenty wskazane w rozdz. 4 pkt. 6 i 7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie