Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
Data zamieszczenia: 2019-09-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 B 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85 REGON: 18069037300000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów 3PBOT – zamówienie z podziałem na 3 części (zadania)
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów 3PBOT 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części (zadania): 1) Część nr 1 (zadanie nr 1): Dostawa odzieży ochronnej; 2) Część nr 2 (zadanie nr 2): Dostawa odzieży ochronnej specjalistycznej oraz przedmiotów ochrony indywidualnej; 3) Część nr 3 (zadanie nr 3): Dostawa obuwia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określają załączniki nr 1A, 1B oraz 1C do SIWZ. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej. 4. W stosunku do całego asortymentu (wszystkich części zamówienia) Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji jakości od dnia podpisania protokołu odbioru. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego w § 3 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od 8:00 do godziny 14:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia. 8. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi załącznik nr 4 (Projekt umowy).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej ofertowej – w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca się ubiega – Załącznik nr 1A i/lub Załącznik nr 1B i/lub Załącznik nr 1C do SIWZ, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: