Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
Data zamieszczenia: 2019-09-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 B 35-111 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85 REGON: 18069037300000
Adres strony internetowej zamawiającego: [email protected]
I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gablot, krzeseł i stołów - zamówienie z podziałem na 2 zadania
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w następującym zakresie: Zadanie nr 1 zamówienia (część nr 1) – Dostawa gablot Zadanie nr 2 zamówienia (część nr 2) – Dostawa krzeseł i stołów 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, dostarczony w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi wraz z ulotką informacyjną lub etykietą potwierdzającą wymagany opis produktu, ilość, rodzaj, parametry oraz jego przeznaczenie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań (części) wskazany został w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. 5. Wykonawca przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych podanych w ofercie. 7. Ceny jednostkowe określone w załączniku nr 2A oraz 2B pozostają niezmienne przez okres realizacji umowy. 8. Wykonawca zabezpiecza przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu odbioru. 9. Dostawa i odbiór Przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy, gdzie za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym czasie dni ustawowo wolnych od pracy (w godz. 8.00 – 14.00), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z Zamawiającym. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 2 SIWZ. 11. W przypadku stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu zamówienia na nowy wolny od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, elektronicznej lub faksem. Podstawą wykonania naprawy gwarancyjnej lub wymiany będzie faktura za zakupiony przedmiot zamówienia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz kalkulacji ceny ofertowej - załącznik nr 2A lub/i Formularz kalkulacji ceny ofertowej - załącznik nr 2B - w zależności od części o udzielenie której Wykonawca ubiega się, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: