Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, Słoneczna 3
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 18 26 85 701
Data zamieszczenia: 2024-05-31
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o. Słoneczna 3 34-700 Rabka-Zdrój , woj. małopolskie tel. 18 26 85 701 REGON: 120480323
Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji dla Działu Farmacji Szpitalnej do Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. 2. Zamawiający prowadzi postępowanie z podziałem na 3 pakiety. Niniejsze zadanie obejmuje pakiet nr 1: Produkt leczniczy3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Postępowanie składa się z 3 części, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Każda z części postępowania będzie rozpatrywana osobno. Wykonawca może złożyć ofertę nakażdą dowolnie wybraną przez siebie część. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę jeden wykonawca. Pełna oferta częściowa musi zawierać wypełnione wszystkie pozycje (w zakresie części, której / których realizację Wykonawca oferuje) wymienione w załączniku nr 1 do SWZ.4. Podane ilości w załączniku nr 1 do SWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umownych. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.6. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej lub osoba przez niego upoważniona. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest zgodna pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy określa formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 6 do SWZ.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji dla Działu Farmacji Szpitalnej do Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. 2. Zamawiający prowadzi postępowanie z podziałem na 3 pakiety. Niniejsze zadanie obejmuje pakiet nr 2: Płyny 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Postępowanie składa się z 3 części, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Każda z części postępowania będzie rozpatrywana osobno. Wykonawca może złożyć ofertę nakażdą dowolnie wybraną przez siebie część. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę jeden wykonawca. Pełna oferta częściowa musi zawierać wypełnione wszystkie pozycje (w zakresie części, której / których realizację Wykonawca oferuje) wymienione w załączniku nr 1 do SWZ.4. Podane ilości w załączniku nr 1 do SWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umownych. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.6. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej lub osoba przez niego upoważniona. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest zgodna pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy określa formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 6 do SWZ.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji dla Działu Farmacji Szpitalnej do Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. 2. Zamawiający prowadzi postępowanie z podziałem na 3 pakiety. Niniejsze zadanie obejmuje pakiet nr 3: Płyny i roztwory do infuzji3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Postępowanie składa się z 3 części, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Każda z części postępowania będzie rozpatrywana osobno. Wykonawca może złożyć ofertę nakażdą dowolnie wybraną przez siebie część. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę jeden wykonawca. Pełna oferta częściowa musi zawierać wypełnione wszystkie pozycje (w zakresie części, której / których realizację Wykonawca oferuje) wymienione w załączniku nr 1 do SWZ.4. Podane ilości w załączniku nr 1 do SWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umownych. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.6. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej lub osoba przez niego upoważniona. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest zgodna pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy określa formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 6 do SWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – o ile dotyczy przedmiotowego postępowania - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-10