Adres: 43-200 Pszczyna, ul.dr. W. Antesa 11
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-05-15
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji ul.dr. W. Antesa 11 43-200 Pszczyna , woj. śląskie REGON: 276581253
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.pszczyna.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/13/2024_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Środki czystościCzęść 2. Artykuły gospodarczeCzęść 3: Dozowniki, ręczniki, papier toaletowyCzęść 4: Wózki i akcesoria do sprzątaniaCzęść 5: Środki czystości: koncentratyCzęść 6: MopyCzęść 7: Pozostały sprzęt
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada doświadczenie i potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, tj., że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotowego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:Część 1 zamówienia – 50 000,00 /pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto.Część 2 zamówienia – 30 000,00 / trzydzieści tysięcy/ złotych brutto.Część 3 zamówienia – 190 000,00 /sto dziewięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto.Część 4 zamówienia – 40 000,00 /czterdzieści tysięcy/ złotych bruttoCzęść 5 zamówienia – 15 000,00 /piętnaście tysięcy/ złotych brutto.Część 6 zamówienia – 50 000,00 /pięćdziesiąt tysięcy/ złotych bruttoCzęść 7 zamówienia – 4 000,00 /cztery tysiące/ złotych brutto
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-23