INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
Dostawa i montaż skanera mikroskopowegoMikroskop do badań w świetle odbitym i przechodzącym z kamerą, jednostką sterującą i oprogramowaniem
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
38510000-3
Tak
Nie
Nie
2023-08-07
0
Tak
Wojska Polskiego 71B
Poznań
60-630
Wielkopolskie

Zakupu wraz z dostawą mikroskopów optycznych dla Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego

INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ogłasza przetarg

Adres: 60-630 Poznań, ul. Wojska Polskiego 71B

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2023-08-07

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ul. Wojska Polskiego 71B 60-630 Poznań , woj. wielkopolskie REGON: 301027411

Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakupu wraz z dostawą mikroskopów optycznych dla Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż skanera mikroskopowegoMikroskop do badań w świetle odbitym i przechodzącym z kamerą, jednostką sterującą i oprogramowaniem

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38510000-3

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający żąda wykazu minimum jednej dostawy w zakresie dostaw mikroskopów wraz z montażem wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości (nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto), dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16