Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
Data zamieszczenia: 2019-11-14
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy Bukowska 34 60-811 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04 REGON: 30206765400000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych do zabezpieczenia potrzeb warsztatu remontowego SKP GZ Poznań 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu. Zadanie nr 1 Odsysacze spalin Zadanie nr 2 Urządzenia do obsługi ogumienia pojazdów Zadanie nr 3 Narzędzia ręczne i elektronarzędzia Zadanie nr 4 Narzędzia ręczne dla służby uzbrojenia i elektroniki
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42100000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na etapie realizacji umowy do każdego przedmiotu zamówienia (jeżeli występuję) oryginalną dokumentację techniczną, instrukcję użytkowania oraz kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności. Dostarczone dokumenty muszą być w języku polskim; 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na etapie realizacji umowy (dostawy do magazynu) dokumenty wymagane do potwierdzenia, sprawdzenia zgodności i weryfikacji oferowanego wyrobu z wymaganiami przedmiotowymi w tym i przede wszystkim zakwalifikowaniem i potwierdzeniem spełnienia opisanych wymagań: – karty katalogowe; – oryginalną dokumentację techniczną; – instrukcję użytkowania; – kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności; 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na etapie realizacji umowy (dostawy do magazynu) karty gwarancyjne na wyroby identyfikowalne (posiadające nr seryjne lub inne cechy identyfikowalności). Dostarczone karty gwarancyjne muszą zawierać informację o warunkach udzielonej gwarancji i o sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej. 4) Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy nieużywany w gatunku I; 5) Dostarczone urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności; 6) Okresy gwarancji zgodne z opisem w wymaganiach technicznych; 7) Wykonawca musi zapewnić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną w okresie 14 dni od daty zgłoszenia awarii; 8) Oferowane urządzenia warsztatowe, narzędzia i elektronarzędzia muszą w pełni odpowiadać wymaganiom określonym w załączniku do SIWZ „Minimalne Wymagania Eksploatacyjno – Techniczne (WET)” w szczególności do zapisów określających wymagania dotyczące jakości i przeznaczenia oferowanych produktów;- zał. nr 3 9) Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzach cenowych informacji ściśle według opisu zawartych pod podpisem Wykonawcy, opis ten ma na celu dokonania sprawdzenia zgodności i weryfikacji oferowanego towaru z wymaganiami przedmiotowymi, jednocześnie brak prawidłowego opisu stanowić będzie podstawę do odrzucenia ofert; 10) Zamawiający w zadaniu nr 4 wskazał producenta i numery katalogowe asortymentu do zakupu. Wskazanie tych danych wynika z przeznaczenia narzędzi które będą wykorzystane do wymiany zużytego wyposażenia w wcześniej skompletowanych zestawach do naprawy sprzętu uzbrojenia. Z uwagi na przygotowanie zestawie pod wskazane typy narzędzi (wkłady w szufladach), możliwe jest tylko zastosowanie narzędzi o wskazanych parametrach (szczególności odnosząc się do wymiarów). Zamawiający dopuszcza jednak oferowanie wyrobów o odmiennym numerze katalogowym (numerach rysunków), pod warunkiem całkowitej zamienności narzędzi, pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych których zmiany dotyczą. W takim przypadku oferowany wyrób musi w pełni zastępować oryginalny wyrób, żądany przez Zamawiającego, co musi być potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy o współzamienności. W takiej sytuacji należy podać numer katalogowy (numer rysunku) w formularzu ofertowym w kolumnie nr 11 „Uwagi”, przedmiotowego formularza cenowego; 11) Dostawy zamówionych urządzeń, narzędzi i elektronarzędzi nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego zgodnie z wzorami umów stanowiącymi załączniki do niniejszego wniosku; 12) Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z Polskimi Normami (PN), lub zamiennie dyrektywami UN, oraz posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa; 13) Zgodność z Polskimi Normami lub zamiennie dyrektywami UN powinny być potwierdzone certyfikacjami, homologacjami itp.; 14) W ramach dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączenie do źródła zasilania i wstępny rozruch wyrobów (próbę działania) na stanowisku pracy oraz przeprowadzi bezpłatne szkolenie personelu przewidzianego do jego obsługi (w ilości wskazanej przez Zamawiającego) z zasad użytkowania i obsługiwania dostarczonych urządzeń warsztatowych do zadań nr 1, 2, 4; 15) Dostarczone urządzenia, narzędzia i elektronarzędzia powinny być dostarczone w opakowaniu producenta (tam gdzie występują), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych: – dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy – dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące – dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące 16) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio: formularze cenowe - załączniki nr 2, wymagania eksploatacyjno – techniczne – załącznik nr 3 do SIWZ i projekt umowy -załącznik nr 7 do SIWZ. KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).-zgodnie z SIWZ r. XXIV
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne