Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Przetarg nieograniczony
30230000-0
Tak
Nie
Nie
2020-10-19
0
Tak
Trójpole
Poznań
61-693
Wielkopolskie

Zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej

Sąd Apelacyjny w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 61-693 Poznań, ul. Trójpole

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 8274500, 8274588 , fax. 618 226 420

Data zamieszczenia: 2020-10-19

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Poznaniu ul. Trójpole 21 61-693 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8274500, 8274588 , fax. 618 226 420 REGON: 48184240000000

Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.sa.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1 Zakup monitora, drukarek, projektora • Monitor typ 4 -WERSJA 1 -2020/2 - do 27 cali – w ilości szt. 59, okres gwarancji – 60 miesięcy; • Drukarka typ 7 -2020/2 - do drukowania okładek akt – w ilości szt. 39, okres gwarancji – 36 miesiące; • Projektor typ 1 -2020/2 -standardowy – w ilości szt. 3, okres gwarancji – 24 miesiące. Część 2 Zakup pamięci masowych Pamięć masowa typ 2 -2020/2 -NAS RACK – w ilości szt. 6, okres gwarancji – 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Cena jednostkowa na w/w sprzęt komputerowy w zakresie części 1 musi być niższa od 10 000,00 złotych brutto. Wynika to z posiadanego w paragrafie klasyfikacji budżetowej: 4210 limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego, zaoferowanie produktu o cenie jednostkowej wyższej lub równej 10 000,00 zł brutto skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Liście dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo powyższego warunku.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (https://www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej (https://www.poznan.sa.gov.pl) wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: