Sąd Okręgowy w Poznaniu
Przetarg nieograniczony
48000000-8
Nie
Nie
Nie
2019-08-29
0
Tak
Hejmowskiego
Poznań
61-736
Wielkopolskie

Zakup i wdrożenie gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej dwunastu Sądów Rejonowych - Sądów Funkcjonalnych wraz z opieką informatyczną na okres 48 miesięcy od zakończenia wdrożenia

Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 61-736 Poznań, ul. Hejmowskiego

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 62 83 004 , fax. 61 62 83 035

Data zamieszczenia: 2019-08-29

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu ul. Hejmowskiego 2 61-736 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 62 83 004 , fax. 61 62 83 035 REGON: 32385500000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej dwunastu Sądów Rejonowych - Sądów Funkcjonalnych wraz z opieką informatyczną na okres 48 miesięcy od zakończenia wdrożenia

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i wdrożenie jednolitego, gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi procesów realizowanych przez Zespoły Kuratorskiej Służby Sądowej w dwunastu Sądach Rejonowych – Funkcjonalnych w okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje również moduł statystyczny Systemu oraz funkcjonalność elektronicznego przekazywania danych statystycznych do centralnej bazy, w ramach aplikacji dedykowanej „Kurator Okręgowy”.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9 520 zł (dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100).

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: