Adres: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. +48618491375, , fax. +48618491562
Data zamieszczenia: 2020-09-04
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Szpitalna 27/33 60-572 Poznań , woj. wielkopolskie tel. +48618491375, , fax. +48618491562 REGON: 00028886300000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz systemu pobierania krwi włośniczkowej (na okres 18 miesięcy) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 21/20
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz systemu pobierania krwi włośniczkowej (na okres 18 miesięcy) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), stanowiącym jej integralną część. Pakiet nr 1 przedstawia szacunkowe zapotrzebowanie na dany asortyment (na okres 18 miesięcy).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141300-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz formularz ofertowy (cenowy) (złożony w formie oryginału), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca/prosi Wykonawców o dołączenie w/w dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. niniejszej siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę, której wybór nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, nie ma potrzeby załączania do formularza ofertowego stosownego oświadczenia). Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego została szczegółowo określona w treści punktu XI siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: