Adres: 61-848 Poznań, ul. Długa
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
Data zamieszczenia: 2020-10-28
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 42371 61-848 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472 REGON: 28882800000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skpp.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ( dostawa) odzieży medycznej dla personelu
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP ( DOSTAWA) ODZIEŻY MEDYCZNEJ DLA PERSONELU. Zamówienie składa się z 2 pakietów.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, dołączy do oferty wykaz przedmiotu zamówienia, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca dołączy do oferty foldery ze zdjęciami proponowanej odzieży. 3. Wykonawca dołączy do oferty próbki kolorów tkanin. 4. Wykonawca, dołączy do oferty kartę techniczną tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny. 5. Wykonawca dołączy do oferty instrukcję użytkowania (technologia prania i sterylizacji). 6. Wykonawca, dołączy do oferty tabelę z rozmiarami (odzież damska i męska w rozmiarach od S do XXXL). 1) Wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 i wykaz przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 (tabela/opis przedmiotu zamówienia). Dokumenty te stanowią treść oferty. 2) Oświadczenie, z którego wynikać będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4. 3) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Wykonawca do oferty dołączy oświadczenia nr 3 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie nr 4 oraz oświadczenie RODO (załącznik nr 7)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: