Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 618 528 833 , fax. 618 528 833
Data zamieszczenia: 2019-09-10
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Estrada Poznańska ul. Masztalarska 8 61-767 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618 528 833 , fax. 618 528 833 REGON: 27973000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: estrada.poznan.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych w budynku przy ul. Masztalarskiej 8 i 8A w Poznaniu.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych w budynku przy ul. Masztalarskiej 8 i 8A w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: Dokumentacja konserwatorska - Projekt wykonawczy wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych obiektów „Estrady Poznańskiej” przy ul Masztalarskiej 8 w Poznaniu, przedmiary robót (pomocniczo) oraz wzór umowy – załączniki do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) potwierdzenie wniesienia wadium. e) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. f) Kosztorysy ofertowe - sporządzone w oparciu o załączone przedmiary robót. Kosztorysy będą stanowiły treść oferty i będą służyły Zamawiającemu, m.in. do badania zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ponadto będą materiałem służącym do rozliczania (fakturowania) i oceny stopnia zaawansowania robót. Zamawiający prosi, żeby wykonawcy sporządzili kosztorysy na arkuszu excel i złożyli Zamawiającemu (wraz z ofertą) na nośniku elektronicznym, np. płyta DVD-R, pendrive.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: