SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO Z ODDZIALAMI INTEGRACYJNYMI
Wymiana stolarki drzwiowejRemont korytarzy
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
45421000-4
Tak
Nie
Nie
2024-05-13
0
Tak
os. Rusa 56
Poznań
61-245
Wielkopolskie

Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy – część nr 2

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO Z ODDZIALAMI INTEGRACYJNYMI ogłasza przetarg

Adres: 61-245 Poznań, os. Rusa 56

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-05-13

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO Z ODDZIALAMI INTEGRACYJNYMI os. Rusa 56 61-245 Poznań , woj. wielkopolskie REGON: 000883181

Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp6.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy – część nr 2

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowejRemont korytarzy

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: część nr 1: 400 000,00 PLN, część nr 2: 100 000,00 PLN. Przy czym przy złożeniu oferty na dwie części: 500 000,00 PLN.b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: część nr 1: 400 000,00 PLN, część nr 2: 100 000,00 PLN. Przy czym przy złożeniu oferty na dwie części: 500 000,00 PLN.2) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:a) min. 2 roboty budowlane, z których każda obejmował w swym zakresie wymianę stolarki budowlanej w budynkach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), o wartość każdej z robót min. 300 000,00 zł wraz z podatkiem vat –część nr 1;b) min. 2 roboty budowlane, z których każda obejmował w swym zakresie wykonanie robót malarskich w budynkach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), o wartość każdej z robót min. 100 000,00 zł wraz z podatkiem vat –część nr 2.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-28