Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
Data zamieszczenia: 2019-08-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu Wilczak 17 61-623 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709 REGON: 16252400000000
Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodnika w ul. Langiewicza w Poznaniu
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni chodnika w ul. Langiewicza w Poznaniu na odcinku od ul. Filareckiej do ul. 28 Czerwca 1956 r.; strona południowa oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł.
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ ( jeżeli dotyczy); 3) Wyceniony przedmiar robót–oferta, sporządzony w oparciu o załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: