Adres: 61-044 Poznań, ul. Mogileńska 42
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-04-22
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY I REHABILITACJI MEDYCZNEJ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Mogileńska 42 61-044 Poznań , woj. wielkopolskie REGON: 631137029
Adres strony internetowej zamawiającego: http://mogilenska.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonani robót modernizacyjnych
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja klatki schodowejModernizacja korytarzy I i II pModernizacja pokoi pacjentów I i II p.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: część nr 1: 50 000,00 PLN, część nr 2: 50 000,00 PLN, część nr 3: 100 000,00 PLN w przypadku złożenia oferty na trzy części: 200 000,00 PLN.b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: część nr 1: 50 000,00 PLN, część nr 2: 50 000,00 PLN, część nr 3: 100 000,00 PLN w przypadku złożenia oferty na trzy części: 200 000,00 PLN.2) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu modernizacji lub remoncie pomieszczeń obiektu użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1065) o wartość każdej z robót: dla części nr 1: min. 60 000,00 zł wraz z podatkiem vat, dla części nr 2: min. 50 000,00 zł wraz z podatkiem vat, dla części nr 3: 100 000,00 zł wraz z podatkiem vat.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-07