Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.1 Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla systemu ESKULAP. 1.2 Zakres usług został zawarty odpowiednio w formularzu asortymentowo – cenowym (załączniku Nr 1 do specyfikacji) stanowiącym integralną jej część.
Przetarg nieograniczony
72250000-2
Nie
Nie
Nie
2020-08-06
0
Tak
Polna
Poznań
60-535
Wielkopolskie

Usługi serwisowe dla systemu ESKULAP

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 60-535 Poznań, Polna

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620

Data zamieszczenia: 2020-08-06

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Polna 33 60-535 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620 REGON: 28884000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe dla systemu ESKULAP

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla systemu ESKULAP. 1.2 Zakres usług został zawarty odpowiednio w formularzu asortymentowo – cenowym (załączniku Nr 1 do specyfikacji) stanowiącym integralną jej część.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, który winien być złożony w formie oryginału. 1.2 Formularz asortymentowo-cenowy – odpowiednio załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 1.3 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.5 Zamawiający żąda wobec wykonawcy który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, aby w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1.4 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: