Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 618 530 813 , fax. 618 530 842
Data zamieszczenia: 2020-12-02
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. al. Marcinkowskiego 11 61-827 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618 530 813 , fax. 618 530 842 REGON: 30214486300000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.odpady.poznan.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. b Ustawy Pzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych systemu sygnalizacji ppoż. oraz gaśnic należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadami sp. z o.o. w Poznaniu w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność w latach 2021-2023
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych (kwartalnych i rocznych) systemu sygnalizacji ppoż. oraz gaśnic w latach 2021-2023, znajdujących się na terenie: a. Instalacji Biokompostowni ul. Meteorytowa 3, 61-680 Poznań, b. Składowiska Odpadów ul. Meteorytowa 1, 62-002 Suchy Las, c. Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ul. Wrzesińska 12, 61-021 Poznań, d. Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 284, 61-481 Poznań. e. Siedziba Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o.o., Poznań – Stare Miasto.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł.
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty – jeśli dotyczy). - wypełniony Formularz ofertowy – według Załącznika nr 4 do SIWZ, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: