31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Przetarg nieograniczony
85121000-3
Tak
Nie
Nie
2019-10-22
0
Tak
Ul. Silniki
Poznań
61-325
Wielkopolskie

USŁUGI MEDYCYNY PRACY

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555

Data zamieszczenia: 2019-10-22

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego Ul. Silniki 1 61-325 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555 REGON: 63243177100000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI MEDYCYNY PRACY

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. Poz. 1986) zwaną dalej ustawą PZP w trybie przetargu nieograniczonego, na podst. Rozdziału 6 – zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi z wyłączeniem postanowień art. 91 ust. 2a i art. 29 ust. 3a. 2. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 138o ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. 3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, okresowe, kontrolne) dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu z Poznania oraz jednostek z terenu garnizonu Leszno i Śrem. 4. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Zadania nr 1,4,5 – Wykonawca obowiązany jest do świadczenia usług na terenie miasta Poznań, w przypadku Zadania nr 2 – Wykonawca obowiązany jest do świadczenia usług na terenie miasta Leszno, w przypadku Zadania nr 3 – Wykonawca obowiązany jest do świadczenia usług na terenie miasta Śrem. Ilości badań wskazanych w Formularzu cenowym, dla poszczególnych zadań ( zał. nr 5 do SIWZ), są ilościami szacunkowymi, które mają służyć do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości poszczególnych badań mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, jednakże ich wartość nie może przekroczyć kwoty umowy. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do wysokości kwoty brutto : Zadanie nr 1 – 88714,92zł Zadanie nr 2 – 59537,52zł Zadanie nr 3 – 37820,16zł Zadanie nr 4 – 8955,24zł Zadanie nr 5 – 5805,62zł w zakresie badań wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za wykonane usługi. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. . Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający na potwierdzenie spełnienie tego warunku wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia dot. funkcjonowania podmiotów leczniczych, które reguluje ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz. U. z 2018 r., poz. 160 ze zm.).

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: