Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 618 530 813 , fax. 618 530 842
Data zamieszczenia: 2020-12-23
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. al. Marcinkowskiego 11 61-827 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618 530 813 , fax. 618 530 842 REGON: 30214486300000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.odpady.poznan.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. b Ustawy Pzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz dostaw części zamiennych dla maszyny CASE 721G XR w latach 2021-2023
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych (przy 3000, 3500, 4000, 4500, 5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7500, 8000, 8500 motogodzinach) oraz dostaw części zamiennych dla maszyny: : Ładowarka kołowa jednonaczyniowa Case 721G XR, należącej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. w zakresie zapewniającym jej pełną sprawność techniczną w latach 2021-2023.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł.
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty – jeśli dotyczy). - wypełniony Formularz ofertowy – według Załącznika nr 4 do SIWZ, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: