Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
Przetarg nieograniczony
60100000-9
Nie
Nie
Nie
2019-12-16
0
Tak
św. Michała
Poznań
61-119
Wielkopolskie

Usługa najmu samochodów osobowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg

Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01

Data zamieszczenia: 2019-12-16

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ul. św. Michała 43 61-119 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01 REGON: 30215640600000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.org.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa najmu samochodów osobowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem 5 samochodów osobowych - 4 samochody o nadwoziu typu hatchback i 1 o nadwoziu typu Kombivan. termin realizacji zamówienia: od 13.02.2020 r. do 31.12.2022 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy zakresu zamówienia o najem maksymalnie jednego samochodu osobowego. Szczegółowe warunki w zakresie prawa opcji opisane są w §3 wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu dokonania oceny spełnienia warunku.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z tym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: