Adres: 60-763 Poznań, Siemiradzkiego 5a
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-01-20
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Siemiradzkiego 5a 60-763 Poznań , woj. wielkopolskie REGON: 017511575
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług administracyjnych - obsługa Biura podawczego w budynku Oddziału GDDKiA w Poznaniu przy ul. Siemiradzkiego 5a
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług administracyjnych - obsługa Biura podawczego w budynku Oddziału GDDKiA w Poznaniu przy ul. Siemiradzkiego 5a
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75131000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - sytuacja ekonomicznej lub finansowa:Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 120 000,00 zł.- zdolność techniczna lub zawodowa:a) Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym terminie, w wykonaniu świadczenia usług administracyjnych i obsługikorespondencji w jednostkach administracji publicznej przed upływem składania ofert o wartości całkowitej 450 000,00 zł. brutto.UWAGA:Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne