Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
Data zamieszczenia: 2020-11-13
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043 REGON: 18440000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla zwierząt w ramach usługi weterynaryjnej w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla zwierząt w ramach usługi weterynaryjnej w Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest odbierać od Zamawiającego próbki do badań, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 21:00, ile razy będzie to konieczne, zgodnie z zadeklarowaną w Formularzu Ofertowym częstotliwością odbioru (częstotliwość odbioru próbek do badań stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Koszt każdorazowych przyjazdów po odbiór próbek - ponosi Wykonawca. Wyniki próbek zabranych do godziny 14:00 muszą być gotowe tego samego dnia, z wyjątkiem sytuacji, kiedy badanie wymaga dłuższego czasu, o czym Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wyniki były dostępne na utworzonym profilu on-line na stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Formularzu cenowym.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71900000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SIWZ B. FORMULARZ CENOWY - załącznik nr 2 do SIWZ C. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: