Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Przetarg nieograniczony
30213100-6
Tak
Nie
Nie
2020-12-14
0
Tak
Wojska Polskiego
Poznań
60-637
Wielkopolskie

Sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych – liczba części 3

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043

Data zamieszczenia: 2020-12-14

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043 REGON: 18440000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych – liczba części 3

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 3. Część 1: Notebooki Część 2: Komputery stacjonarne, monitory oraz drukarki Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie części 1, 2 i 3: A. Schemat przebiegu obsługi serwisowej, opisany w pkt 3.10 SIWZ. B. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie upoważnioną do reprezentacji firmy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. C. Wypełniony dokument kalkulacji cenowej zawierający kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wg załącznika nr 5. D. Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: