Adres: 60-834 Poznań, ul. Mickiewicza
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 61 848 10 11 , fax. 61 848 49 90/91
Data zamieszczenia: 2019-08-06
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei ul. Mickiewicza 2 60-834 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 848 10 11 , fax. 61 848 49 90/91 REGON: 31332500000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i klipsów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i klipsów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (do 4 części / pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ). 1.8. DOTYCZY PAKIETU NR 1: Odpowiednio opisane próbki oferowanego asortymentu dla wszystkich pozycji z pakietu nr 1 – celem sprawdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymogami SIWZ. Próbki muszą być dokładnie opisane, której pozycji z pakietu nr 1 dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: