Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Przetarg nieograniczony
31682000-0
Nie
Nie
Nie
2020-05-19
0
Tak
Wojska Polskiego
Poznań
60-637
Wielkopolskie

Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043

Data zamieszczenia: 2020-05-19

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043 REGON: 18440000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt do Działu Technicznego lub innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał ilości materiałów stosownie do bieżących potrzeb w zakresie ilości i typów. 3) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych materiałów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych materiałów nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Zamawiana ilość danego typu materiału może być mniejsza lub większa od podanej w załączniku nr 2. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania co najmniej 60% ceny brutto zawartej umowy. 4) Jakość oferowanych materiałów nie może być niższa od materiałów podanych w formularzu cenowym. Nazwy własne producenta zostały podane przykładowo z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów. 5) Zamawiający dopuszcza składanie materiałów równoważnych dla każdej pozycji z załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W takiej sytuacji Wykonawca w załączniku nr 2 pozostawia nazwę pozycji materiałowej wskazanej przez Zamawiającego i pod tą pozycją wpisuje nazwy proponowanego materiału równoważnego i załącza do oferty stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest aprobata techniczna, certyfikat bądź inny równoważny dokument określający parametry materiału proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane materiały wpisane w załączniku nr 2 spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ. Brak załączenia do oferty formularza cenowego (załącznik nr 2) z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego materiałami spowoduje odrzucenie oferty. Formularze cenowe nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 6) Zaproponowanie materiałów o parametrach gorszych niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 7) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą materiałów elektrycznych i oświetleniowych będzie Dział Techniczny (magazynek ul. Wojska Polskiego 71 G), katedry lub inne jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy materiałów elektrycznych i oświetleniowych odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 8:00 do 14:00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) samodzielnej dostawy materiałów elektrycznych i oświetleniowych na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów, b) powiadomienia (telefon, fax) odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; c) przygotowania i przesyłania drogą elektroniczną do dnia 10 każdego miesiąca miesięcznego zestawienia zakupionych materiałów; d) odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła. 9). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji – przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy Lp. Materiał Ilość Obiekt Pozycja w arkuszu ofertowym A. B. 10) Zamówienie kierowane będzie przez Dział Techniczny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienie musi być podpisane (opcjonalnie) przez: Kanclerza, Kierownika Działu Technicznego, Z-cę Kierownika Działu Technicznego. 11) Termin realizacji dostawy - maksymalnie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksowa lub e-mailową. 12) Faktury należy wystawiać, po dostarczeniu materiałów, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Termin płatności nastąpi do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31682000-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony „FORMULARZ CENOWY” – wg załącznika nr 2. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 4. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: