Adres: 61-729 Poznań, ul. Młyńska
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 0-61 647 34 44 , fax. 0-61 647 34 41
Data zamieszczenia: 2021-02-11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu ul. Młyńska 61-729 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 0-61 647 34 44 , fax. 0-61 647 34 41 REGON: 30070597800000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-staremiasto.sr.gov.pl/przetargi
I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Sądu Rejonowego Poznań – Stare Miasto w Poznaniu. 2. Wspólny Słownik Zamówień – kod CPV: CPV – 30125110-5 tonery do drukarek laserowych i faksów, CPV – 30192113-6 wkłady drukujące, CPV – 30125100-2 wkłady barwiące, 3. Dokładny wykaz materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (Formularz cenowy). 4. Zasady oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały eksploatacyjne: a. były fabrycznie nowe, tzn. że żaden z ich elementów nie był wymieniany, naprawiany bądź napełniany ponownie lub poddany jakimkolwiek innym, w tym przywracającym go do użytku zabiegom technicznym, b. były dostarczone w opakowaniach typowych dla danego produktu, c. były zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta. 6. Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być oryginalne lub równoważne oryginalnym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych wymagane jest załączenie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 7. Przez podmiot uprawniony, o którym mowa w punkcie 6 rozumie się podmiot wskazany w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 11 marca 2013 r., w sprawie informacji o notyfikowanych jednostkach certyfikujących i jednostkach kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriach (M.P. z 2013 r. Poz. 328 ). 8. Jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii) winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w którym materiał będzie zainstalowany, tj. produktowi oryginalnemu lub go przewyższać. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych oryginalnym pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt oryginalny. Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: