Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
Data zamieszczenia: 2021-02-17
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy Bukowska 34 60-811 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04 REGON: 30206765400000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont strzelnicy pistoletowej przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu. Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe realizowane w systemie „zaprojektuj i wykonaj” w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych polegających na remoncie obiektów wchodzących w skład strzelnicy pistoletowej szkoleniowo – sportowej znajdującej się przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu. 2. W zakresie opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonania na jej podstawie robot budowlanych wchodzi wykonanie n/w prac: 1) koncepcji projektowej - 4 egz. 2) dokumentacji projektowej a) Projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 4 egz. b) Projektów wykonawczych (oraz innych których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) - 4 egz. c) Przedmiarów robót (kosztorys „ślepy”) - 2 egz. d) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętego przedmiotem umowy – 2 egz. e) Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) – 2 egz. koncepcja, dokumentacja projektowa, STWiORB w formacie dwg, pdf, doc, przedmiary robót (kosztorys ślepy) w formacie ath oraz pdf. 3) wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w „programie funkcjonalno-użytkowym”, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) oraz wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: