Adres: 60-763 Poznań, Siemiradzkiego 5a
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2022-09-21
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Siemiradzkiego 5a 60-763 Poznań , woj. wielkopolskie REGON: 017511575
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni placu manewrowego –Żdżary
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych zaplecza na terenie działania Rejonu w Koninie: Obwód Drogowy Żdżary: remont nawierzchni placu manewrowego-3550,00 m2.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233251-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie trzy tysiące złotych 00/100)
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100000 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych o podobnym zakresie jak w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-06