14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Roboty budowlane
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
45453000-7
Nie
Nie
Nie
2023-04-07
0
Tak
Bukowska 34
Poznań
60-811
Wielkopolskie

Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

Adres: 60-811 Poznań, Bukowska 34

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 261 274 802

Data zamieszczenia: 2023-04-07

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy Bukowska 34 60-811 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 261 274 802 REGON: 302067654

Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu. 2. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na roboty budowlane – 36 miesięcy.3. Zamawiający nie dzieli zamówienie na części.4. Zakres prac będzie obejmował prace remontowe polegające na: Roboty budowlane 1) Klatka schodowa od ulicya) renowacja okładziny lastrykowej schodów,b) wymiana drzwi,c) położenie tynku mozaikowego,d) roboty malarskie,e) wykonanie sufitu podwieszonego,f) wymiana grzejników,g) ułożenie płytek posadzkowych,2) Korytarz II piętroa) wymiana drzwi,b) sufit podwieszany,c) tynk mozaikowy,d) wymiana wykładziny podłogowej PCV,e) roboty malarskie3) Ponadto a) wymiana zaworów grzejnikowych w całym budynku,b) zabezpieczenie ogniochronne elementów wewnętrznej klatki schodowej drewnianej Roboty elektryczne1) demontaż i unieczynnienie instalacji oświetlenia klatki schodowej oraz korytarza na II piętrze, 2) demontaż starej rozdzielnicy głównej, na jej miejsce montaż nowej, 3) wykonanie nowej instalacji p/t oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego na klatce schodowej i korytarzu II piętra. Roboty teletechniczne1) dostarczenie UPS Power Walker, 2) wykonanie instalacji elektrycznej pomiędzy rozdzielnią a szafą rack przeznaczoną do montażu UPS, 3) konfigurowanie UPS do pracy równoległej.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), kosztorysy (ślepe) oraz wzór umowy – stanowiące załączniki do SWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania w wysokości:• 2 300,00 zł. ( słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000.UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.2. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, zgodnie z art. 98 ustawy.3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialnośćza przypadki wymienione w art. 98 ust 6 pkt. 1, 2 oraz 3 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował przynajmniejjedną osobą posiadającą:- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:• Konstrukcyjno - budowlanej oraz elektrycznejwrazz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Architektów RP lub PIIB (z datą ważności adekwatną do ww. uprawnień)[zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278)] lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, przynależne do właściwej Izby samorządu zawodowego (np. PIIB).]Ocena spełniania warunku dokonana będzie z zastosowaniem metody – spełnia – nie spełnia na etapie oceny badania ofert, w którym Zamawiający żądać będzie przedstawienia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 8 do SWZ.Osoby wykonujące usługę powinny posiadać doświadczenie w realizacji przedsięwzięć z zakresu wyżej opisanych robót.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-26