Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
Data zamieszczenia: 2020-09-23
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012 REGON: 12933300000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem 6 dygestoriów, stołu laboratoryjnego i szafy na odczynniki w Collegium Chemicum
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 6 dygestoriów, stołu laboratoryjnego i szafy na odczynniki w Collegium Chemicum. Wspólny Słownik Zamówień: 39180000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 2 do SIWZ).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ wypełniony formularz cenowy oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (jeżeli dotyczy) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (jeżeli dotyczy) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy) dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Dokument zawierający opis asortymentu w przypadku oferowania produktu równoważnego, zgodnie z pkt. 3.7 SIWZ (jeżeli dotyczy) Dokumenty (certyfikaty, atesty, protokoły z badań, sprawozdania, świadectwa lub inne równoważne dokumenty), zgodnie z pkt. 3.5 SIWZ Karty katalogowe, zgodnie z pkt. 3.8 SIWZ Katalog produktowy, zgodnie z pkt. 3.10 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: