Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 618552521 , fax. 618 528 091
Data zamieszczenia: 2020-05-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 29 60-967 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618552521 , fax. 618 528 091 REGON: 27580800000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe Symantec Endpoint Protection o 1 rok dla 300 komputerów lub równoważne
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji użytkowanego w uczelni oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 14.1 (lub do najnowszej wersji) na okres 1 roku na 300 stanowisk komputerowych lub równoważnego. W przypadku zaoferowania oprogramowania innego niż Symantec Endpoint Protection 14.1, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia: 1) zainstaluje i skonfiguruje konsolę administracyjną, 2) odinstaluje oprogramowanie antywirusowe Symantec Endpoint Protection 14.1 na 300 komputerach Zamawiającego, w przypadku błędów deinstalacyjnych skutkujących uszkodzeniem systemu operacyjnego lub zainstalowanych aplikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia danej jednostki komputerowej do pierwotnej funkcjonalności, 3) zainstaluje oferowane oprogramowanie antywirusowe na 300 komputerach Zamawiającego, 4) przeszkoli min. 5 administratorów z obsługi konsoli administracyjnej, funkcjonalności i zarządzania oferowanym oprogramowaniem antywirusowym, 5) wyżej wymienione czynności muszą być wykonane w sposób nie zakłócający pracy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w godzinach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład ,porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: formularz ofertowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1a do SIWZ, oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ oraz (jeśli dotyczy) załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii.Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: