Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Przetarg nieograniczony
38432000-2
Nie
Nie
Nie
2019-09-12
0
Tak
Wojska Polskiego
Poznań
60-637
Wielkopolskie

Dostawa zestawu do bieżącej kontroli jakości wytwarzanych płyt drewnopochodnych z możliwością oceny jakości powietrza na stanowiskach

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043

Data zamieszczenia: 2019-09-12

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043 REGON: 18440000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do bieżącej kontroli jakości wytwarzanych płyt drewnopochodnych z możliwością oceny jakości powietrza na stanowiskach

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do bieżącej kontroli jakości wytwarzanych płyt drewnopochodnych z możliwością oceny jakości powietrza na stanowiskach o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 5.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432000-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 Kalkulacja cenowa – załącznik nr 6 Parafowany wzór protokołu zdawczo-odbiorczego – załącznik nr 7 Parafowany projekt umowy – załącznik nr 8 WARUNKI GWARANCJI I SERWISU – zgodne z załącznikiem nr 9 Wykonawca musi udzielić gwarancji na – min. 12 miesięcy. Długość okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca musi udzielić gwarancji w przedziale podanym przez Zamawiającego w pkt 14 SIWZ Zamawiający ocenia oferty na podstawie długości okresu gwarancji podanej w Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1. Wykonawca dodatkowo musi spełnić warunki gwarancji wynikające z treści projektu umowy oraz załącznika nr 8 Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowana ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: