Adres: 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 616 465 348 , fax. 616 465 308
Data zamieszczenia: 2020-05-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury "Zamek" ul. Św. Marcin 61-809 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 616 465 348 , fax. 616 465 308 REGON: 27817800000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń multimedialnych: projektorów i monitorów i ekranów, wraz z akcesoriami, do Centrum Kultury ZAMEK, w ramach zadania pn.: „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń multimedialnych: projektorów, ekranów i monitorów wraz z akcesoriami do CK ZAMEK, zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”, w tym w szczególności: a) dostawę projektora o jasności minimalnej 5500 lumenów wraz z obiektywem; b) dostawę uchwytu do projektora z możliwością montażu do trawersu z obejmą na rurę; c) dostawę projektora o jasności minimalnej 3 600 lumenów wraz z obiektywem; d) dostawę ekranu wolnostojącego – składanego; e) dostawę ekranu projekcyjnego – przenośnego; f) dostawę monitorów; g) dostawę kabli HDMI, stojaka do monitora, stolika pod projektor; h) montaż i uruchomienie sprzętu; i) sporządzenie dokumentacji technicznej (powykonawczej); j) przeprowadzenie instruktażu wdrożeniowego dla pracowników Zamawiającego; k) zapewnienie gwarancji jakości; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652100-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do siwz i wypełniony formularz cenowy - załącznik 2a do siwz; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie – załącznik nr 4 do siwz; 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów – załącznik nr 7 do siwz (jeżeli dotyczy). 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: